mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód

Twój samochód

Najgorsze traktowanie klienta- Jeep Zielona Góra

~Marcin32

Zgłoś komentarz do moderacji 2017-07-14 | 11:48

Mam nowego Jeepa Renegade, kupiony w czerwcu 2017 prosto z salonu. Po tygodniu jazdy zaczęły się problemy, przy 100km/h drgała kierownica, kierownictwo nie chciało przyjąć auta do serwisu, ale po wielu telefonach na infolinię i skargach, przyjęli go. Po kilku dniach telefon - auto jest do odebrania, ale nienaprawione, nie wiedzą jak, ani co jest z nim nie tak. Wymienili wiele części, zmiany są widoczne w historii auta, ale nie usunęli problemu- teraz wartość auta znacznie spadła. Auto nie zostało odebrane, chciałem dostać nowe, lecz mówili, że nie ma nawet takiej możliwości, a i tak strasznie długo musiałem wojować o otrzymanie zastępczego fiata. Salon Jeep z Zielonej Góry już nie odbiera ode mnie telefonów, nie odpisuje na smsy czy maile i sam nie wiem co dalej, z kim powinienem się kontaktować, żeby jakoś rozwiązać tę sytuację, auto nie jest tanie, a takie traktowanie jest poniżej krytyki, proszę o rady. Przy okazji zdecydowanie nie polecam tego salonu.

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017