mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Kia

Twój samochód - Kia

ASO Kia

marko1

Motoryzacyjny ekspert

marko1

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Toyota Aygo

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-03-17 | 12:31

Użytkownicy samochodów Kia co sądzicie o ASO Kii. Proszę przedstawić swoje opinie

strona 4 (z 14) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~dede

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-01 | 17:31

Ja już Kii nie kupię. Lepiej trochę dołożyć albo kupić używany. Pozdrawiam zrobionych w bambuko za pomocą 7 letniej gwarancji i kilkunastu testowych artykułów w prasie i sieci.

~Gunther

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-02 | 20:32

KIA Żochowski w Grudziądzu: - na etacie jeden mechanik- reszta to nudzący się praktykanci; - na hali ciemno, brudno, niesympatycznie; - sprzedają tylko używane, bo na nowe KIA odebrała im autoryzację; - o jakości i skuteczności pracy tego zakładu, świadczy najlepiej fakt, że właściciel nie jeździ KIA.

~Stanisław

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-02 | 20:52

W autoryzowanym serwisie Kia przy ul. Wysockiego w Warszawie oszukano mnie, montując starą, zużytą tarczę sprzęgła, mimo że na fakturze wystawionej na 500 zł stwierdzono wymianę części na nową. Dowiedziałem się, gdy poinformował go o tym pracownik prywatnego warsztatu samochodowego.

~uzytkownik cee'da

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 19:56

Wydłużony czas oczekiwania na części do Kii cee’d to nic nowego. Jeszcze niedawno klienci musieli czekać miesiącami na elementy blacharskie. Ostatnio chyba coś się poprawiło, ale jak widać, z dostępem części mechanicznych do cee’da nadal jest dość kiepsko. W takiej sytuacji klienci są bezradni. Mogą wynająć samochód od dilera lub z wypożyczalni, jednak taka przyjemność kosztuje.
Gdyby naprawa wykonywana była w ramach ubezpieczenia OC (w następstwie szkody komunikacyjnej), to wówczas kosztami wynajęcia samochodu zastępczego moglibyśmy obciążyć towarzystwo ubezpieczeniowe. I to jest właśnie gwarancja 7 letnia.

~KM

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-04 | 17:30

Kupiłem Kię pro_cee’d 1.6 CRDi. Dokonując wyboru samochodu, kierowałem się długim okresem gwarancji. Szybko doświadczyłem na własnej skórze, jak działa serwis Kii w Polsce. Naprawa powypadkowa trwała miesiąc (wymieniono: zderzak, lampy, błotnik i klapę bagażnika), a i tak przeprowadzono ją nierzetelnie. Elementy pomalowane różniły się kolorem od pozostałych. Serwis Auto-Latos z Dąbrowy Górniczej zignorował moją reklamację i odesłał mnie do centrali Kii lub do... Mercedesa – u Niemców mogę wymagać. W lutym br. zaświeciła się kontrolka poduszek powietrznych (a w samochodzie jest ich kilka). Serwis Kia Środula z Sosnowca zdiagnozował problem – przerwa na wiązce elektrycznej pomiędzy czujnikiem zderzeniowym a komputerem. Części miały dotrzeć w ciągu 2 tygodni. Czekam już 3. tydzień, a potrzebnego elementu dalej nie ma. Cały czas pozostaję bez auta zastępczego, a przecież kupiłem nowy samochód z gwarancją, bo chciałem uniknąć nerwów podczas eksploatacji. Myliłem się.

~Arkadiusz

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-05 | 20:12

Z moją Kią jest mały problem, z powodu drgań układu kierowniczego samochód był już trzy razy naprawiany w serwisie. Niestety niczego to nie zmieniło, także nie mam dobrego zdania ani o samochodzie, ani o autoryzowanych serwisach firmy Kia.

~vader

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-06 | 20:44

Omijać szerokim łukiem serwis KIA z Czyżewskiej 3, Warszawa. Wstyd oddają brudny samochód maska poplamiona olejem, nawet żarówki nie wymienią. nie wymieniają akumulatorów, po paru miesiącach jazdy rozwalił mi się akumulator. Zwalili wszystko na nawigacje i radio CB że to moja wina. Uszkodzona cela w akumulatorze.2 lata gwarancji na akumulator bzdura. KIA to oszuści nigdy ceeda nie kupie ich gwarancja na wszystko to tylko w salonie potem w serwisie zaczyna się dramat i piekło, jak za wszystko trzeba słono płacić. Chyba oleje tą ich gwarancje, bo złodziejom nie będę kieszenie napychać skoro jak się coś popsuje to i tak nie naprawiają za darmo. Oszuści powinni za to zapłacić rzecznik konsumenta się powinien tym zainteresować. ps. Szczęśliwym posiadaczem KIA jesteś do pierwszego przeglądu.

~Janiuk

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-07 | 20:57

Od września ubiegłego roku oczekuję na gwarancyjną wymianę chłodnicy klimatyzacji w mojej Kia ceed z 2008 r. Na przeglądy gwarancyjne(płatne) jestem zapraszany z miesięcznym wyprzedzeniem i robię je. Ale niedługo zrobię odwiedziny w serwisie KIA na ul 73 Pułku Piechoty i zrobię im "jazdę". Dodam, że ze stukami w prawym tylnym kole jeżdżę od początku i serwisanci twierdzą, że tak ma być. Ten serwis omijajcie jak najdalej. Beznadzieja.

~klient Kii

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-09 | 07:26

Serwis Kii w Warszawie na ul Połczyńskiej jest do kitu, nic nie potrafią tylko psuja i biorą kasę, nie polecam

~cacko

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-11 | 14:51

Omijajcie serwis na ul Połczyńskiej w Warszawie, niepoważni serwisanci, nic nie potrafią, za fuszerkę kasują, niekompetentni, brak doświadczenia w naprawach i z klientem. Pozdrawiam

strona 4 (z 14) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017