mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Kia

Twój samochód - Kia

ASO Kia

marko1

Motoryzacyjny ekspert

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Toyota Aygo

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-03-17 | 12:31

Użytkownicy samochodów Kia co sądzicie o ASO Kii. Proszę przedstawić swoje opinie

strona 5 (z 14) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~SOUL

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-14 | 20:56

Serwis KIA Transbud - uwaga tu psują. Ostatni serwis na 30 000 km był zrobiony właśnie tu. Przy serwisie na 45 000km już w innym ASO okazało się , że zostałem uraczony przez Transbud zamiennikami Blue Print zamiast oryginalnymi częściami z KMP. Kwota za filtr pyłkowy była bardzo wysoka a wsadzono tani zamiennik za 29 pln.
Komentarz zostawiam czytającym. Sprawy tak nie zostawię.

~wujek

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-17 | 22:23

Podzielę się moimi spostrzeżeniami na temat ASO i Salonu sprzedaży !
Dziś wybrałem się z moją świeżo zakupioną KIA SOUL na przegląd !
Jedyne co było miłe, że poszli mi na rękę i przymrużyli oko na przebieg, reszta to totalna porażka !!
W salonie sprzedaży byłem jak szukałem SOULa i wtedy już uderzył mnie brak profesjonalizmu kadry tam pracującej i podejście do klienta ! Łaziłem, chodziłem, otwierałem, oglądałem i nic ! Dopiero jak grzecznie podniosłem głos i zapytałem czy tutaj ktoś pracuje podszedł do mnie miły Pan, który nie był w stanie mi nic ciekawego powiedzieć.
Na pytania odpowiadał Ehe... Tak... no właśnie... nie... nie słyszałem... Więc salon olałem.
Czytałem pozytywne opinie na temat serwisu ! I co ? I się nie mile rozczarowałem !
Wchodząc dowiedziałem się na wstępie, że nie przyjmują kart kredytowych... mam sobie jechać do bankomatu po gotówkę ( zapomnieli mnie poinformować telefonicznie ), w pobliżu jeden Bankomat na Politechnice więc trzeba było czekać i 20 minut w plecy.
Przyjęcie samochodu trwało chyba z 30 min bo się chłopak gubił. Przyjęciu Panowie skierowali mnie do "poczekalni" przy drzwiach serwisu ! Wygodne połamane fotele bujające się jak konik na biegunach, miłe przeciągi na podłogach kartony zamiast kafelek i wszędzie PALACZE , a czekać trzeba był 2 godziny. Po prawie godzinie siedzenia nie wytrzymałem i zapytałam się miło czy dostanę kawę, herbatę czy coś innego do picia... Pan odpowiedział tak, proszę iść na salon i powiedzieć dziewczyną ! Teraz coś dla męskiej części forumowiczów to TA dziewczyna ;-) Ładna ale... nie ta bielizna. Mniejsza ;-) Dostałem kawę JUPI, dalej siedziałem w przejściu gdzie troszkę wiało...
Miałem styczność z wieloma serwisami i poczekalnia dla klienta to był priorytet ( czasem było również WiFi )!
Pytano się czy coś do picia nie przynieść, pokazano gdzie toaleta ( tu mi zaproponowano taką na zapleczu pracowniczą, która niestety miała awarię ) !
No może tamte salony były dłużej na rynku i dbały o markę w końcu ASO jest wiele ! Tam bym wrócił tu już nie !
Co do kosztów... najpierw Pan powiedział 640 PLN z olejem + lakier 45 PLN = 685 PLN, jakie było moje zdziwienie jak na fakturce pojawiło się 716 PL, niby to tylko 30 PLNów, ale sam fakt.
Na pytanie malowanie ( cieniowanie ) jednego elementu ( mała rysa ) Pan stwierdził, że trzeba cały bok malować i koszt to 1000 netto ! I nie ma innej opcji ! Jakoś w innych serwisach umieli ! Nie ma jak pójść na łatwiznę i przy tym coś zarobić ( mieli specjalistów jeden malował Merce a drugi Harleye LoL !
Auto otrzymałem "umyte" co racja to racja ale po chwili zrobił się z tego jeden wielki zaciek ! Kolor taki, że brudu i tak nie widać więc po co się męczyć !
Podsumowanie ! Nie polecam ! Szkoda czasu !
Btw. Najlepsza była oferta na koła ! 750 PLN za felgę z oponą ! Opona jakiś Nexen, a felga Chiński noname, ale przecież mamy promocję !

~cka

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-19 | 21:27

serwis kia na ul Połczyńskiej w Warszawie to kupa dziadów nic nie potrafią, tylko kasa, łachudry do kwadratu

~ sowapl

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-21 | 20:29

W zeszłym roku do ASO KIA - Katowice ul. Paderewskiego oddałem do naprawy blacharskiej z racji aktu wandalizmu Kię Soul Przy odbiorze zaczęły się schody, co do samego serwisu nie mam żadnych zastrzeżeń , to do pracy lakierni owszem. Dokładnie nawet nie tyle co do lakierowania jako tako bo naprawdę nieźle położona powłoka, tylko do tego jak został przeprowadzony demontaż. Dokładnie to po chwili jazdy samochodem , zawróciliśmy do serwisu, gdyż spostrzegliśmy , iż plastik prawego, bocznego słupka, przy zaślepce kurtyny jest chamsko uszkodzony śrubokrętem, przy próbie usunięcia zaślepki kurtyny powietrznej. po dokładnych oględzinach zauważyliśmy iż przy innych zaślepkach jest podobnie, chociaż znacznie słabiej, gdyż wygląda jak drobne zadrapanie paznokciem .Co znamienne, nie przy wszystkich. jak więc widać można ostrożnie oczywiście zgłosiliśmy to, wielkie zdziwienie, ale na szczęście sprawna i szybka reakcja kierownika-wymiana najbardziej uszkodzonego elementu. sprawa została więc załatwiona po naszej myśli. Osobiście bym jednak radził wymienić pracownika partacza.

~janek

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-23 | 19:11

Beznadzieja serwis Kii na ul Połczyńskiej 82 w warszawie na niczym się nie znają tylko kasują, badziewie totalne ten serwis kia

~RMFILIPOWICZ

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-24 | 20:13

RM Filipowicz Kraków - Ceed był na naprawie. Przy odbiorze okazuje się, że jedne drzwi są porysowane, na co pracownik: takie były, po grzecznym wytłumaczeniu, że takie NIE były, dowiadujemy się, że na pewno były, tylko auto było brudne i nie zauważyliśmy. Jeden z kluczyków przestał się otwierać - oczywiście uznano to za uszkodzenie mechaniczne, jeśli chcę nowy kluczyk - 600zł! Na wszystko serwis Kii ma wytłumaczenie a klient staje się bezsilny.

~jacek

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-30 | 12:06

witam! bylem u tych pacanów na serwisie przed sprzedażowym nawymyślali klientowi że auto za 80 tys. to rupieć a głąby w d... byli i g.... widzieli gól im skakał ze facio taki samochód kupuje ostrzegam przed bardzo nie fachowa obsługa i znawcami motoryzacji z plakatu ludzie jak nie chcecie być oszukani i wykorzystani finansowo omijajcie ten serwis z daleka!!!

~mykas

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-05-03 | 11:54

Pragnę przestrzec przed pseudo ASO Kia firmą Landcar w Łodzi. Po drobnej awarii mojego sportka na terenie Łodzi (padła elektryka - wyświetlacze, ogrzewanie światła)zorientowałem się ,że mam szczęście i niedaleko mam ASO Landcar. Auto nie było unieruchomione i jadąc bez nawiewów (zimno..) i oświetlenia 28 grudnia 2010 podjechałem pod serwis.
Co się okazało gość poinformował mnie ,że nie ma żadnego mechanika -są na urlopach, że auto mogę zostawić do 3 stycznia i nie ma mowy o zastępczym.
Poradził: jeśli chce zastępcze auto oraz mechanika (elektryka) który sprawdzi co się stało mam zadzwonić po lawetę do Asistance Kia która mnie odholuje do nich (tylko że bu?k nie zauważył, że już u nich jestem).
Także zastanówcie się nad serwisowaniem w Landcarze. Sam otworzyłem klapkę z bezpiecznikami które się poluzowały i wszystko ok-tyle tylko info o takiej możliwej przyczynie awarii znalazłem na forach w necie a nie u tych bu?ków.

~kiiia

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-05-07 | 20:08

jeśli chcesz by popsuli ci samochód oddaj go do serwisu w KIELCACH na pewno będziesz zadowolony z usługi ARION SHOP sprosta twoim oczekiwaniom Nie przepraszamy naprawiamy jak długo się da i dbamy o dobre imię KIA doceń nasze starania w końcu to ty jesteś dla NAS

~:-)

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-05-08 | 19:43

Zgadzam się całkowicie z ,,reklamą' KIA ASO ARION-SHOPw KIELCACH takie mam o nich zdanie. Dlatego zmieniłem serwis. Lekceważenie na 6-brak zwykłego słowa przepraszam,nawet gdy zepsują Ci samochód,uwaga mogą wcisnąć chińszczyznę-zero przestrzegania właściwych zasad kultury jakie powinny być w ASO najgorsze że sprawiedliwości można dochodzić się w sądzie bo główne KIA w WARSZAWIE olewają-a WARSZAWA olewa Ciebie. OMIJAĆ LUKIEM i to najlepiej szerokim jak nie chcesz mieć kłopotów ze swoim autem i tak wmówią CI że to nie ich wina że to oni mają rację. Kraków za miedzą a są dwa serwisy do wyboru, może brak klientów nauczy ich rozumu i szacunku do klientów dzięki którym egzystują, choć do takiej nauki potrzeba nie tylko chęci ale trochę kultury osobistej a tej tu się nie znajdzie.Same paniska, które nie liczą się z nikim i z niczym bo kto im może co zrobić.Dziwię się że głównemu KIA POLSKA nie ZALEŻY na OPINII marki jaką reprezentują

strona 5 (z 14) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017