mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Toyota Auris

Twój samochód - Toyota Auris

Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.

Toyota Auris 2010: Ewolucyjne zmiany

sajmon

Starszy motomaniak

Miasto: Wrocław

Auto: Toyota Corolla

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-05-26 | 11:45

Inżynierowie Toyoty mogliby wsłuchać sie w głosy klientów i zrobić lifbacka i kombi, albo ten bagażnik powiększyć, to co oferują to jakaś totalna porażka (niby ze samochód dla młodej rodziny ), przecież do tego bagażnika wsadzi sie wózek i nic wiecej.. a wanienka gdzie, na dach ;)?

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~MaxLubin

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-05-27 | 17:42

Bardzo źle się stało, że z rynku zniknęło kombi toyoty corolli... I tyle w temacie

~Auris RDZIEWJE!!!

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-06-19 | 17:33

pod gumami uszczelniającymi drzwi i klapa bagażnika. Kupiony w polskim salonie w 2008 r. Poprzedniczka corolla to było cudo. Dałem się więc nabrać - mit toyoty zardzewiał! Nigdy więcej!

~Angielski żart

Zgłoś komentarz do moderacji 2015-06-15 | 17:19

Przerobiłem toyotę auris , dostosowałem ja do swych potrzeb i tak : 1) Dozbroiłem silnik 1,6 valvematik w turbosprężarkę i chłodnicę powietrza doładowującego ,oraz przeprogramowałem komputer sterujący wtryskiem paliwa. Silnik znacząco zyskał na mocy (165km) zwiększył się moment obrotowy.Żwawo przyspiesza nawet po delikatnym wciskaniu pedału przyspieszenia ,choć czyni to z niewielką zwłoką. 2)Zmieniłem przełożenia manualnej skrzyni biegów(przełożenie biegu piątego i szustego)co znacząco wpłynęło na zmiejszenie zużycia paliwa na pozamiejskiej drodze i na trasach szybkiego ruchu.Na piątym biegu przy prędkości 90km/h silnik pracuje przy dwóch tysiącach obrotów , a radzi sobie całkiem dobrze nawet z pełnym ładunkiem (pasażerami i bagażem). Na szóstym biegu przy 3000 obr/min mknie z prędkością 140km/h. Maksymalna prędkość ograniczona elektronicznie do 200km/h. 3)Zawieszenie zamontowane ma regulatory twardości i wysokości. Aktywnie samo dostosowuje się do warunków drogowych(auto nie wykazuje tendencji nadsterowności ,ani podsterowności) , typu nawierzchni i sposobu jazdy.Przy niewielkich prędkościach jest dość miękkie dobrze tłumi wszelkie nierówności , drgania nie są odczuwalne w kabinie,przy tym auto zachowuje się bardzo stabilnie. Nie są przenoszone drgania na układ kierowniczy.Po ostrym przyspieszeniu zawieszenie się utwardza,a nadwozie obniża się. Można też wybrać sobie opcję ustawienia zawieszenia w trybie manual wspomaganą systemami ASR,ESP. 3)Poprawione jest wyciszenie kabiny i ładniej ciekawiej wystrojone wnętrze.

~Barnaba

Zgłoś komentarz do moderacji 2015-08-24 | 14:21

Ja też mam toyotę i nie narzekam... Ogólnie autko chodzi bardzo dobrze. Nie widzę żadnego problemu. Teraz zastanawiam się nad innym modelem. Odwiedziłem ostatnio komis samochodowy Ruda Śląska i zastanawiam się nad kupnem takiej Auriaki z 2012 : http://www.pewnyautomobil.pl/ co o tym myślicie?

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2017