mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Polskie drogi

Polskie drogi

Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.

S5 obwodnicą Bydgoszczy

~romek

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-08-03 | 20:26

cala sprawa uzyskania uzgodnienia srodowiskowego dla przedmiotowego odcinka ciągneła sie bez mała 2 lata od momentu złozenia papierów do GDOS w Warszawie.Standardowy okres to ok 90 dni ,co powodowało tak długie oczekiwanie na wydanie tej decyzji?Droga miała powstac do 2012 .Jak wiemy niektóre odcinki wymagały korekty jak równiez uzupełnienia o dodatkowe rozwiazania srodowiskowe.Jak widac po uzyska.Przeniesienie całej dokumentacji do GDOS w Bydgoszczy spowodowało gwałtowne przyspieszenie procedury.W domyśle wyglada na to ze projekt zalegał na pólce w siedzibie GDOS w Warszawie.Pikanteri sprawie dodaje ze firma która sporzadzała raport Scott Wilson była bezradna w zderzeniu z wybitnie biurokratycznym podejsciem do rozwiązania problemu.Jak sie orientuję w rynku firm sporzadzających raporty istnieja liczne powiazania fnansowe miedzy zatwierdzajacymi a sporzadzajacymi nierzdko rodzinne co powoduje ze sa firmu lubiane i nielubiane.Raport na S5 kosztował chyba pare ładnych setek tysiecy wiec było o co kruszyc kopie.Układ budowy oraz cała otoczka która temu towarzyszy jest wyjatkowo zagmatwany w sprawa jest prosta do rozwiązania

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~Bydzia

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-08-04 | 10:57

Prezydent zabiegał żeby tak ruchliwa droga szła przez miasto ??? Zjadł coś nieświeżego ??? Toż każdy widzi że dopięcie północno-zachodniego odcinka obwodnicy spowoduje że Bydgoszcz będzie miała piękne obejście wszystkich DK i całego tranzytu. Tak trzymać !

~333D

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-08-06 | 11:36

Obejście Bydgoszczy od Pawłówka przez Maksymilianowo było już wstępnie uzgodnione w 1999r co można zobaczyć na mapce na str wvvw.andrzej-bak.net Niestety lokalne rozgrywki polityczne i korupcja doprowadziły do wieloletnich opóźnień. Jest także faktem że władze Bydgoszcy chciały aby najpierw wybudować im super trasę z estakadami przez centrum miasta a później dopiero obwodnicę wynikało to także częściowo z podziału zysków dla poszczególnych" ukłdów" króre ubstawiały wymienione inwestycje.

~Roman z Bydgoszczy

Zgłoś komentarz do moderacji 2010-08-12 | 01:08

Prezydent Dombrowicz powinien dopilnować postępu prac przy budowie trasy Nowoogińskiego ( o ile zostanie wybrany na 3-cią kadencję ). Korzystniej będzie jeśli zaangażuje się w rozbudowę infrastruktury drogowej w Bydgoszczy, niż wymagająca ogromnych finansów budowa Aquaparku w Myślęcinku.

~Szwagier

Zgłoś komentarz do moderacji 2018-04-26 | 21:53

Temu "dobrodziejowi" najbardziej zależy na usunięciu z 10tki dziewczyn świecących tyłkami. jak narazie zamiast zbudowac obwodnice pogłębił pobocza przy drodze uniemożliwiając zatrzymywanie przy tym wspaniałym przybytku

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018