mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Polskie drogi

Polskie drogi

Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.

Berlinką z Klucza do Kijewa

~rusec

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-10-18 | 10:28

wszytsko pieknie wyglada ale dlaczego nie ma telefonow?? cyzby nigdy ta
autostrada nie bedzie platna?? MOP-ow tez chyba nie ma az do samej
granicy chyba ze sie myle. Dziwię sie skoro wiadomo ze lada dzien rusza S-
3 ze nie zrobili łącznic. przezciez teraz beda mosieli pewnie cos zrywac,
zamykać aby zrobic wiadukty. no ale coz nasza wladza jest najmadrzejsza.
pozdro

strona 1 (z 6) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~Piti

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-10-18 | 14:26

Chyba nie będzie płatna, bo wydaje mi się że ten odcinek jest na to za
krótki. Poczekamy, zobaczymy. :)

~patrijota

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-10-18 | 22:51

wielkie mi halo pare kilometrow autostrady i to nie zbudowanej od nowa
a zmodernizowanej i trabia o tym i sie przechwalaja jakby nie iwem co,
czyzby szanowna redakcja Mojeauto takze chciala za wszelka cene
wspomoc nasz obecny rzad w pozostaniu u koryta??

~szrawa

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-10-18 | 23:55

Ta autostrada to tak naprawdę nie przebudowa, ale budowa od podstaw.
Rozwalili całą starą nawierzchnię aż do podłoża, rozebrali wszystkie mosty i
estakadę - a prawie cały odcinek wiedzie mostami - i wszystkie zostały
wybudowane od nowa. Dlatego ona była taka droga. W końcu Szczecin
ma jakąś sensowną obwodnicę - wjeżdżając do miasta można ominąć całe
Prawobrzeże i zakorkowaną ul. Struga. Tylko, że tu nie ma na co czekać,
tylko należy tę autostradę kontunuować - dalej jkuż powinno być taniej.

~adam

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-11-12 | 16:58

Fajne zdjecia, ale sa chyba nie z sezonu, wygladaja na brane latem

~dhomin

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-11-14 | 19:22

A ja sie tylko ciekawie czy te drogi będą w taki samym stanie za 5 lat jak teraz po remoncie!!!!Raczej w to wątpie!!!:/

~facio z tamtąd

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-11-16 | 21:27

co ty patrijoto pieprzysz we wszystkim doszukujecie się podtekstów politycznych. Autostrada jest całkowicie nowa tylko pas drogowy został stary.
Droga jest super ekstra, tylko nam młotku możesz zazdrościć.

~dartanią

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-11-18 | 00:10

To fajnie dla nrdowca.

~romek

Zgłoś komentarz do moderacji 2008-03-10 | 20:25

Często podrózuję między Szczecinem a Bydgoszczą.
Berlinka (A6) sięga jako droga uzykowa do Chociwla.Wytyczony korytarz z nasypami sięga az do Chojnic.Pas ziemi stanowią w planach zagospodarowania poszczególnych gmin teren pod przyszłą autostradę .Droga ta w 1945 była jedną z niewielu nową autostradą w Polsce.Wydaje się że wielkim marnotrstwem jest porzucenie modernizacji tej drogi która przy odpowiednim przeprojektowaniu stanowiła by w poczatkowym okresie drogę ekspresową a pózniej autostradę dla ruchu wschód zachód rejonu .Polecam sprawę A6 jako temat do dyskusji

~domin

Zgłoś komentarz do moderacji 2008-03-11 | 12:32

Rację ma Romek żeby pod budowę autostrady wykorzystać przebieg byłej berlinki, ale z tym będzie problem w szczególności na pojezierzu drawskim (rezerwaty tereny cenne przyrodniczo), trzeba by na nowo wyznaczyć jej przebieg. Ponadto koło szczecinka jej przebieg byłby oprotestowany przez mieszkańców bo autostrada (ekspresówka) przechodziła by zbyt blisko miasta (może dało by sie to załatwić), dalej juz na wschód koło kartuz i gdańska byłby problem z wyznaczeniem jej przebiegu po aktualnym śladzie ze względu na zabudowę ale jest możliwość poprowadzenia drogi "niżej" niż ustalono w latach trzydziestych.
A jeszcze jest jeden problem - budowa takiej drogi całkowicie zmienia sposób transportu z państw Nadbałtyckich (S- 22) i powoduje przeniesienie ruchu z A-2 na nową autostradę a to nie spodoba się Warszawie i Poznaniowi tak więc nie ma szans na taki przebieg drogi i jej dalsza budowe.

strona 1 (z 6) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2018