mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Zaloguj się

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - profil użytkownika

palmer Nowicjusz

Miasto: Mława

Auto: Cadillac Seville

zobacz wszystkie posty użytkownika

Pięć ostatnich postów użytkownika:

Opel Insignia - bagażnik

2014-05-14 | 17:15

Żadna. Zresztą mniejsza z tym - temat do zamknięcia. Postaram się wrzucić jakieś sensowne foto mojego bagażnika po instalacji. W tym tygodniu powinien mieć już się czym pochwalić.

rdzewiejący tłumik

2014-05-13 | 12:27

Tłumik kupiłem już w niedzielę, w tym tygodniu będę go miał u siebie. Jestem już dogadany z mechanikiem na poniedziałek, na wymianę. Kupiłem Ferroz. Tylko co mam później pisać? Jakość to ja mogę sobie ocenić za kilka lat, nie teraz, przynajmniej zakładam, że tyle czasu mi posłuży.

Opel Insignia - bagażnik

2014-05-09 | 17:06

Jeszcze przemyślę dokładniej sprawę, ale pewnie skończy się na Thule. Faktycznie ciężko znaleźć w sieci kogoś kto miałby inny bagażnik. Pojawiają się różne nazwy, niektórzy twierdzą, że nawet podróby się sprawdzają, ale kto da za nie gwarancję? Dopytywałem również przez http://www.taurus.info.pl/ i w zasadzie piszą dokładnie to co ty. Skoro kupuję ten bagażnik na wiele lat, to chcę go od razu dobrać rozsądnie. Na weekendzie zamówimy cały czas Thule, właśnie w Taurusie, mają sklep niedaleko nas.

rdzewiejący tłumik

2014-05-09 | 11:54

Dzięki za konkret. Nikt nic więcej nie zaproponuje? Nic do porównania? Na weekendzie zamawiam, nie mogę już czekać. Zerknę jeszcze dziś na forum, zadzwonię jeszcze do mechanika i zapytam o ten tłumik... Hehe... jeden gościu powiedział mi, że on nie wstawia części kupionych przez klienta. Ciekawe czemu co nie? Może dlatego, że samemu kupując tłumik jeszcze by gościu na mnie dodatkowo zarobił?

Opel Insignia - bagażnik

2014-05-07 | 17:24

A jest na forum ktoś kto posiada jedną z pozostałych marek? Nie zależy mi wybitnie na marce, aby tylko jakoś była dobra. Te pozostałe bagażniki są słabsze?