mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Motoryzacja ogólnie

Motoryzacja ogólnie

Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.

Małe i oszczędne silniki po downsizingu - top 5

~Antek

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-08 | 11:27

chętnie przeczytałbym OBIEKTYWNY raport na temat awaryjności i trwałosci tych siliników !

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Aldik

Starszy motomaniak

Aldik

Miasto: Katowice

Auto: BMW Seria 7

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-08 | 13:10

No ja tez....

~Qba

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-10 | 11:40

MultiAir i TSI są jednymi z najbardziej awaryjnych silników na rynku.

~rubicon

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-16 | 06:38

Silniki dla idiotów. Znak czasów. Ostatni 2 litrowy wolnossący benzyniak / poniżej granicy złodziejskiej akcyzy / oferuje Mazda. Jak długo ? Do czasu kolejnej bzdury typu Euro 6 i pół lub czegoś podobnego. Potem już tylko jednorazówki... Koszmar.

~anonimowy anonim

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-18 | 12:38

toć 1.2 tsi to była porażka a nie silnik...

~greg5231

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-19 | 08:32

Te wszystkie silniki mają jedną cechę wspólną (poza małym litrażem) są "mistrzami niezawodności". Jak nowy silnik do auta będzie kosztować 2-3 kzł to będzie to miało sens. Wyrzucisz śmiecia i włożysz nowy na kolejne 100kkm. Ale dzisiaj mogę powiedzieć że moja 2 litrowa benzyna doczeka emerytury u mnie w garażu i będę płakał jak się w końcu zużyje.

~wójt wagen

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-04-27 | 12:34

Rozczulają mnie ci znawcy motoryzacji. Podobnie nie sprawdzają się opony pneumatyczne, bo mogą się przedziurawić, po cholerę 4-suwy jak 2-suwy są bez zaworów i pasków rozrządu. No a już na diabła te rozruszniki (droga naprawa), przecież wystarczy korba, te reflektory bi ksenony -drogie i awaryjne. W ogóle precz rozwojem techniki motoryzacyjnej. Najlepsza droga do poprawy mocy to silniki do 20 cylindrów i ksży cylinder do 1 l pojemności!!!!

lesnikzg

Nowicjusz

lesnikzg

Miasto: Zielona Góra

Auto: Honda Civic

Zgłoś komentarz do moderacji 2016-05-31 | 07:58

Rozwój techniki motoryzacyjnej uwarunkowany jest zabezpieczeniem zysku producenta poprzez wymuszenie na odbiorcy produktu korzystania z drogich usług serwisu, częstych i drogich wymian materiałów eksploatacyjnych i potrzeby zmiany pojazdu średnio co 4 - 5 lat. W ogólnym rozrachunku można znaleźć uzasadnienie, bo chodzi przecież o przepływ dóbr, ale czy to jest najważniejsze? Może na teraz, ale jeśli mowa o rozwoju to powinien być brany pod uwagę dłuższy okres czasu. Coś, co jest skonstruowane tylko na teraz nie będzie przecież na później a Terra jest tylko jedna.

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2021