mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Chevrolet Captiva

Twój samochód - Chevrolet Captiva

Kontrolka Check engine

Cocolino35

Nowicjusz

Cocolino35

Miasto: Gniezno

Auto: Chevrolet Captiva

Zgłoś komentarz do moderacji 2014-03-30 | 18:30

Witam.jestem posiadaczem Captivy z 2007 roku 2.0/150km od dwoch lat.Bylem naprawde zadowolony z tego auta,do czasu az po sprawdzeniu stanu oleju silnikowego,okazalo sie ze jest go o 5 cm ponad max.Jezdze przewaznie po miescie i zdaje sobie sprawe z tego,ze wybralem auto z silnikiem deasla zamiast benzyny ale czasu nie cofne.Po zapoznaniu sie z kilkoma watkami na forum jak dpf,kolo dwomasowe i problemy z turbo,jestem przekonany ze moim nastepnym autem bedze auto z silnikiem benzynowym.W serwisie najpierw zdiagnozowali ze to przeplywimierz.Po wymianie kontrolka po chwili zaswiecila sie ponownie.Nastepna ich diagnoza bylo turbo.Napisali,ze do wymiany jest turbo,poniewaz jest uszkodzone i nie pozwala na regeneracje filtra dpf.Nie bardzo chce mi sie w to wszystko wierzyc i dlatego postanowilem zapytac uzytkownikow tego forum.Jesli mieliscie podobne problemy z tym autem,prosze o pomoc.Z gory dziekuje.

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

zibi1

Nowicjusz

zibi1

Miasto: Legionowo

Auto: Chevrolet Captiva

Zgłoś komentarz do moderacji 2015-06-25 | 19:28

Witam,
jestem od niedawna właścicielem Captiwy 2.0 z 2007 r. i cyklicznie zapala mi się kontrolka check engine. Na początku byłem zaniepokojony, ale zauważyłem, że po wymianie lewej żarówki postojowej natychmiast zgasł. Po jakimś czasie znów się zapalił i wtedy doszedłem do wniosku, że wymieniłem tylko w lewym reflektorze, więc po wymianie w prawym natychmiast zgasł. Przedtem jeździłem do mechanika, który pracuje w serwisie a po godzinach w domu i on przy mnie sprawdzał w komputerze czy zapalony check wynika ze złego wypalenia się filtra DPF, ale filtr był wypalony, więc tylko coś mi tam po ściemniał. W rozmowie z innymi dowiedziałem się, że może to wynikać z tego, że zrobili wiele układów na jednej magistrali i tak jak w moim przypadku przepala się żarówka i zapala się check engine.

~oloolutek

Zgłoś komentarz do moderacji 2015-11-16 | 23:25

Posiadam 2.2 lt automat, . Nabyłem auto od Pani Starszej 1 właściciel .3 latka 25 tys przebiegu. Problem podobny już po 800 km. To auto ma wadę- nie toleruje stopy w pionie. Po zapaleniu kontrolki doradzono wymienić olej i filter i dac "pełen palnik" 4500 obrotów przez ok. godzinę. Z tym nie miałem problemu -mam ciężką nogę .Zresztą moje spalanie to ok.12-13. Zrobiłem już 7000 i problem nie powrócił. Ale jak wysiadam to mogę sobie podgrzać łydki- ciepełko bucha z podwozia. Po rozjeżdżeni sprawuje się pięknie i na 100 %nie nadaje się dla Ekonomicznych kierowców .

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2020