mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Citroen C1

Twój samochód - Citroen C1

Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.

Citroen C1: Cytrynka

~kubus

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-08-16 | 16:26

nie podobają mi się te wszystkie trojaczki, szczególnie wnętrze strasznie
ubogie, odkryte blachy na drzwiach brrr wątpie też ze dobrze to jezdzi, ze
100-konnymi silnikami z całą pewnością nie mają zadnych szans, na
zadnego rodzaju z drog

strona 1 (z 2) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~zenon wiertek

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-08-17 | 09:25

podobają mi się te wszystkie trojaczki, szczególnie wnętrze strasznie
ubogie, odkryte blachy na drzwiach brrr wątpie też ze dobrze to jezdzi, ze
100-konnymi silnikami z całą pewnością nie mają zadnych szans, na
zadnego rodzaju z drog

~auto fan

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-08-17 | 11:49

ze wszystkich trojaczkow najladniejsza jest Toyota Jajko
(Aygo). Tylko wizualnie, bo po weejsciu do srodka robi sie
juz niedobrze. Za taki kawal pieniedzy oczekiwalbym juz
czegos duuuzo lepszego..

~dobrygrzeswawa

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-08-17 | 11:54

Dobrze że Toyota maczała w tym ręce to pewnie troszke
pojeździ bez awarii nie to co C4 którego miałem testować
7dni. Pierwszego dnia tylko zgasła środkowa konsola na jakiś
czas, Drugiego rano zepsuł się zamek klapy bagażnika.
Naprawa została ukończona ok. 13 (zamek do wymiany) a o 17
tego samego dnia stałem 40km. za warszawą na awaryjkach
ponieważ auto staneło. Oczywiście laweta i powrót do ASO.
Ile w trym prawdy nie wiem ale podobno zabrakło paliwa więc
jeśli jedziesz C4 i zapali ci się rezerwa to się nie łudź że
dojedziesz do stacji. Ta kontrolka mówi że właśnie skończyło
ci się paliwo choć na komputerze zostało paliwa na 70
km.Miałem nie pisać ale muszę. Tragiczne tylne zawieszenie.
Auto na liczniku miało przejechane 5000km a odgłos tylnego
zawiasu przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności
przypominał hmm...WALENIE MŁOTKIEM W PODŁOGE BAGAŻNIKA

~dobrygrzeswawa

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-08-17 | 12:00

TRAGEDIA!!!!!!!!!
Za takie pieniądze..........!!!!!!!!!!!!!
Szkoda że nie można zobaczyć na fotkach jakości wykonania.
Tragedia. W Aygo którą jeździłem był jeszcze obrotomierz
doczepiony z lewej strony "deski wskaźników" TANDETA.
Jedynie pochwalić można napęd. Radzi sobie przyzwoicie jak
na swoją pojemność

~brutus

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-09-05 | 17:33

ten doczepiony obrotomierz to faktycznie tragedia i tandeta ale nikt nie
kaze go kupowac, bo i poco, niektorzy nauczyli sie jezdzic patrzac na
obroty a przeciez jak ktos zna auto to doskonale wie jakie aktualnie
obroty sa - troche zagmatwalem ale mam nadzieje ze jest to w miare jasne

~cytryniarz

Zgłoś komentarz do moderacji 2006-10-28 | 15:36

Jak możecie tak mówić!!!Citroen to marka szlachetna (DS) - prezydent
Francji , (CX) - premier Francji!A poza tym czego masz oczekiwać za auto
które kosztuje prawie 32 tysiące złotych:Obrotomierz jest doczepiony ale
nie od razu to oznacza ,że ten samochód to psie gówno bo spasowanie i
materiały są na dobrym poziomie jak na auto w poziomie cenowym 30-40
tysięcy złotych.

~baba

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-10-27 | 22:55

ale mi zepsuliście apetyt a już chciałam kupić bo potrzebne
mi małe babskie auto do jazdy po mieście a tu czytam że tyle
wad -tylko szkoda że nie gryzie

~arossa

Zgłoś komentarz do moderacji 2008-12-05 | 21:09

zastanawiam sie nad kupnem tego auta a tu slysze same tragedie... i co tu robic rozejrzec sie za innym????

ryszard1m

Nowicjusz

ryszard1m

Miasto: Poznań

Auto: Citroen C1

Zgłoś komentarz do moderacji 2009-08-15 | 22:30

Mam C1 dwa lata,w mieście idealne.Wnętrze jest dosyć wygodne, na dwie osoby wystarczy.W trasie też dobrze się spisuje,przy dwóch osobach bagażnik można spokojnie powiększyć poprzez złożenie tylnych oparć, jednego lub obydwóch.Spalanie w trasie między4,0 a 4,5l(przy pracującej klimie te wyższe), w mieście spala między5,5 a 5,9l(te wyższe przy pracującej klimie).Jak na razie bezawaryjne.Spokojnie można polecać tym co nie mają sportowego zacięcia, ale do zbyt powolnych taż nie należy, szczególnie w mieście.Pozdrawiam wszystkich użytkowników cytrynek.

strona 1 (z 2) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2020