mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - FSO Polonez

Twój samochód - FSO Polonez

Potrzebuje Pomocu w odratowaniu Polonezika

~Lisuu

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-02-22 | 12:58

Witam,
Otrzymałem w spadku po zmarłym niedawno Tacie, poloneza. Do samochodu mam sentyment i nie chcę się go pozbywać. Mam 19 lat i na samochodach nie znam się prawie wcale:(a więc spodziewam się że będzie mi ciężko odratować samochód. Samochód stoi już prawie rok pod chmurą nieużywany. Blacha się sypie, ale z tym sobie poradzę:)Mam pytanie o mechaniczne problemy jakie mogą się pojawić a samochodzie? Co trzeba będzie przy nim koniecznie zrobić aby znowu mógł wyjechać na drogi i wiernie służyć w rodzinie? Proszę wszystkich o pomoc.
Pozdrawiam
Lisuu17

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~tomek

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-11-14 | 18:20

głuwną wadą jest blacha niestety. mam już 2 poloneza pierwszy to był atu plus,obecnie caro plus nie mam wiekszych problemów z tym samochodem. jeśli jest dobrze eksploatowany to długo posłuży. często lecą elementy zawieszenia ale to normalne na naszych drogach ale części zamienne są tanie jak barszcz, i trochę skrzypi na gumach z zawieszenia chyba. ja jestem zadowolony spalanie może wieksze ale przy gazie można spokojnie żyć. i nie daj sobie wmówić że polonez to porażka. że jest zmulony może i niema zawrotnego przyśpieszenia ale jeśli na to ktoś nażeka to ten co przy ruszaniu lubi piszczec( taka wioska nie obrażając ludzi ze wsi) jest mięki ale w dosyć ostre zakręty wchodziłem okolo 110 i trzyma się drogi pod warunkiem że nie pozwolisz mu uciec od osi jezdni lub krawędzi jezdni. poldek jest ok

~Kamillbn

Zgłoś komentarz do moderacji 2012-02-24 | 16:20