mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - FSO Polonez

Twój samochód - FSO Polonez

polonez 1.5 92r. przygotowanie do jady po długiej przerwie

~Lisuu

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-02-22 | 13:15

Witam,
Otrzymałem w spadku po zmarłym niedawno Tacie, poloneza. Do samochodu mam sentyment i nie chcę się go pozbywać. Mam 19 lat i na samochodach nie znam się prawie wcale:(a więc spodziewam się że będzie mi ciężko odratować samochód. Samochód stoi już prawie rok pod chmurą nieużywany. Blacha się sypie, ale z tym sobie poradzę:)Mam pytanie o mechaniczne problemy jakie mogą się pojawić a samochodzie? Co trzeba będzie przy nim koniecznie zrobić aby znowu mógł wyjechać na drogi i wiernie służyć w rodzinie? Proszę wszystkich o pomoc.
Pozdrawiam
Lisuu

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Rafal71642

Nowicjusz

Rafal71642

Miasto: Dębica

Auto: Peugeot 406

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-03-05 | 16:52

Witam
MIałem taką samą sytuacje tylko poloneza dostałem po dziadku ale wiem jak go przygotować do dalszej eksploatacji podaj swoj numer gg to Ci wyjaśnie co i jak
Pozdrawiam RAfał

~odp

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-03-07 | 09:05

Rzadko odwiedzam ten konunikator, ale liczę na wiadomość:)8410946 z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Lisuu

~SScafe

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-05-27 | 11:03

No to tak podstawa to naładować akumulator, sprawdzić poziom oleju, płynu hamulcowego i chłodniczego. Jeśli oleju jest za mało to dolej najlepiej taki jak był dolewany wcześniej(pewnie gdzieś w bagażniku będzie bańka) płyn chłodniczy lub wodę dolewamy do chłodnicy i do zbiorniczka wyrównawczego. Jeśli dolewasz wodę to przed zimą musisz sprawdzić stopień zamarzania płynu. Podłącz akumulator i sprawdź czy kontrolki są sprawne jak się nie załączają to sprawdź czy bezpieczniki nie są zaśniedziałe(jeśli masz je w kształcie fasolek i nie stykają to czyszczenie mało daje lepiej wymienić)