mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Kia Venga

Twój samochód - Kia Venga

Wypowiedzi na tym forum są niewiarygodne

~Wlaściciel Vengi

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 00:20

Przeczytałem wnikliwie wszystkie wątki na tym forum. Okazuje się, że masa tu ludzi, którzy "kupili" Vengę a ona cały czas stoi popsuta w serwisie. Mnóstwo felerów, niedoróbek, niekompetentny serwis itd. Odnoszę nieodparte wrażenie, że te wpisy są co najmniej wątpliwe. Venga ma swoje własne forum, kilkuset użytkowników i nikt z nich nie trzyma auta w serwisie, bo ogólnie mało jest usterek, a jeśli wystąpią to są szybko usuwane. Tamto forum jest wiarygodne, bo trzeba się zalogować, określić swój profil i łatwo na nim wychwycić udawaczy. Konkurencja nie śpi. Tu parę razy pojawia się wątek zachwalania innych aut, zwłaszcza japońskich: Note, Jazz, Yaris. To są auta, którym Venga stoi kością w gardle. Dlaczego ci właśnie narzekacze Vengi, wychwalacze Nissana, Hondy nie mają swojego konta na forum Vengi??? Dlaczego tam nie piszą o nieudanych perypetiach z autem??? To proste: tam są rzeczowe dyskusje, porównywanie punktów serwisowych. Wszystkie te perypetie okazałyby się wyssanymi z palca. Mam Vengę od ponad roku. Nic się nie popsuło. Pierwszy raz w serwisie byłem dopiero na przeglądzie po roku! Większość tak samo. Owszem są choroby wieku dziecięcego: losowy reset i głośna prawa szyba. Ale serwis to robi w ciągu pół godziny. Zapraszam zawziętych prześmiewców do forum Vengi...i tak tam nie wejdą, bo będzie dekonspiracja konkurencji. Zapraszam więc potencjalnych nabywców, tam poczytacie konkrety.

strona 1 (z 2) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

marko1

Motoryzacyjny ekspert

marko1

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Opel Crossland X

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 13:21

"Właścicielu vengi" przeczytałem wnikliwie twoje uwagi zgadzam się co do wiarygodności użytkowników, ale w tym coś jest, jak nie wiesz to jest Hyde Park. Co do wieku dziecięcego spostrzegam właścicielu że jesteś pediatrą. Prawdopodobnie na tym forum również występują dealerzy różnych salonów, którzy podkręcają właśnie koniunkturę. Na tym forum nie musisz się rejestrować a na forum np. mojavenga, gdzie prawdopodobnie jesteś użytkownikiem musisz być zarejestrowany gdzie głupot niewolno pisać bo administrator zblokuje twoje konto. Właścicielu piszesz że jesteś zadowolony to bardzo dobrze ja też jestem zadowolony, ale jest właśnie to jedno ale te „losowe resetowanie” to nie jest losowe to nagminne resetowanie średniego zużycia paliwa oraz wskaźnik zmiany biegów mechanicznej skrzyni biegów , który nie wskazuje, iż wymagana jest zmiana biegu na niższy np. 3 bieg (dźwignia zmiany biegów jest aktualnie ustawiona na biegu 4 lub 5). A instrukcja obsługi mówi „Kiedy system nie pracuje prawidłowo, wskaźnik sygnalizacji (strzałka w górę i w dół oraz włączonego biegu) nie jest wyświetlany. Serwisant wzruszył ramionami i powiedział może instrukcję obsługi źle przetłumaczyli (co, rozbrajające). To jedne z dwóch uwag, ale nie chcę już się rozpisywać, gdyż uczyniłem to wcześniej na tym forum. I co, serwis w półgodziny nic nie zrobił drogi właścicielu. A co do ASO Kii mam negatywne spostrzeżenia , to nie wiąże się tylko zakupem i użytkowaniem Vengi ale z wcześniejszym użytkowaniem Kii Pride. „Właścicielu vengi” produkt nowy ma być wolny od wat a nie potem klientów nazywać że są klientami rozstrzeniowi. Miłej i bezpiecznej jazdy.

~Właściciel Vengi

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 18:35

Marko, racja. Reset występuje. Ale użytkownicy na forum masowo teraz wymieniają. Jeśli Twój serwis nie wie, że to trzeba zrobić to daj im TSB. Takie TSB możesz ściągnąć z forum Vengi i nie powinno być problemu w serwisie. Robią to w 30 minut o ile mają komputer zapasowy. Jeśli nie to umawiasz się za tydzień i już. Ja staram się być po prostu obiektywny. Są rzeczy, które mnie w Vendze irytują, ale absolutnie nie dyskryminuje to auta. Nie wszystkim reset przeszkadza, część użytkowników nie zamierza w ogóle tego zmieniać. Wady Vengi inne? Proszę bardzo: lewy słupek w niektórych sytuacjach ogranicza pole widzenia. Brak wskaźnika temperatury płynu chłodniczego. Czułość na poprzeczne nierówności, terkotanie zimnego silnika przy ostrym zimnie (jakieś 2 minuty). Ale każde auto ma jakieś minusy. Wśród kilkuset użytkowników na forum Vengi był tylko jeden przypadek poważnej awarii. Właśnie wypadł przewód od chłodnicy. Samochód albo silnik (nie pamiętam) wymieniono na nowy. Nie sądzę, by statystycznie wypadało to gorzej, niż w innych markach.

marko1

Motoryzacyjny ekspert

marko1

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Opel Crossland X

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 19:37

"Właścicielu vengi" proszę podać namiary na te forum vengi, bo na wymianę komputera czekam już 4 tygodnie. A jeżeli jest to mojavenga to nic z tego nie ściągnę TSB bo od kiedy się zarejestrowałem administrator nie aktywował mojego konta.

~Właściciel Vengi

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-03 | 21:30

Nie mogę podać linka, bo to zabronione. W adresie strony jest słowo "raiden". Nie sądzę, by tam był problem z rejestracją. W marcu przybyło tam dokładnie 20 użytkowników, w kwietniu już dwóch. Pozdrawiam.

marko1

Motoryzacyjny ekspert

marko1

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Opel Crossland X

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-04 | 13:12

Powiem tak, zarejestrowałem się przesłali klucz abym się ponownie zalogował nadanym koncie i nic, wyskakuje napis konto nieaktywne, ponawiałem logowanie administrator przesyłał klucz aktywujący i nic. Zaznaczam że podziękowali mi serdecznie za założenie konto i na tym koniec. Administratora powiadamiałem dwa razy i nic. No cóż pozostaje mi ten Hyde Park.

~sdf

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-04 | 14:51

Trochę to dziwne, że serwis ma aż taki problem z usunięciem usterki. Proponuję zachowywanie protokołu wizyty w serwisie (czy jak tam w Kii zwą dokument przyjęcia samochodu do serwisu) i po 3 nieudanych naprawach.... uprzejmie informujemy o odstąpieniu od umowy sprzedaży i prosimy o zwrot 100% ceny auta (rękojmia). Prosimy o wszystko na piśmie - zobaczycie, jak zmieni się zachowanie serwisu.

~zzz

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-06 | 18:06

Również ze zdumieniem przeczytałem wszystkie wątki tutaj i zastanawiam się czy to nie konkurencja... Użytkuję Vengę od kilku miesięcy. Zanim kupiłem, obserwowałem dwóch znajomych, którzy kupili na początku produkcji. I jakoś nie skarżyli się, że auto stoi w serwisie. Jeżdżą nimi codziennie do pracy, przejechali po kilkanaście tysięcy, autko cały czas w ruchu, zresztą podobnie jak moje. Moim zdaniem teraz wszystkie auta prezentują podobny poziom. To nie te czasy, kiedy niemieckie auta były renomą, a francuskie czy koreańskie były namiastką samochodu. Mamy globalizację, również w przemyśle moto. Venga to normalny samochód, ani lepszy ani gorszy od przeciętnych w tej klasie. Swoją przewagę w sprzedaży zyskała przestrzenią i funkcjonalnością. Dlatego jest tak krytykowana, myślę że przez konkurencję. Ja w swoim egzemplarzu stwierdziłem tylko resetujący się wynik średniego spalania, ale dzieje się to sporadycznie i nie przeszkadza w użytkowaniu. Jest akcja wymiany tego elementu, ale nie chce mi się specjalnie jechać do serwisu z tym. Poczekam do przeglądu. Poza tym poczytajcie sobie fora innych marek - włos się na głowie jeży co teraz się dzieje z nowymi autami.
Najbardziej zastanawia mnie wypowiedź użytkownika, któremu dwa razy z rzędu spadł wąż z chłodnicy i musieli mu wymieniać silnik. No sory, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że po pierwszej wymianie silnika (czy też samochodu) nie sprawdzili mu tej opaski trzymającej wąż. Nawet najgorszy mechanik sprawdziłby to po jednym takim przypadku. Pozdrawiam wszystkich użytkowników :)

~Właściciel Vengi

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-07 | 22:24

Do Marko1. Interweniowałem w twojej sprawie u Admina forum Vengi. Myślę, że teraz nie masz już kłopotu z wejściem na tamto forum. Czy możesz się już logować?

marko1

Motoryzacyjny ekspert

marko1

Miasto: Stargard Szczeciński

Auto: Opel Crossland X

Zgłoś komentarz do moderacji 2011-04-08 | 14:58

dziękuję, jest ok

strona 1 (z 2) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2020