2013-02-13 | 15:31
niezła laurka, ale czy faktycznie mazda 6 to aż tak dobre auto, aż mnie korci by to sprawdzić na własnej skórze
Newsletter: zapisz się!
nie jesteś zalogowany
zaloguj się
zarejestruj się
Komentujesz artykuł z Motogazety mojeauto.pl: czytaj komentowany artykuł.
2013-02-13 | 15:50
Aha.. Brytyjski WhatCar dał 4 gwiazdki, czyli sporo. Tam napisali też, że zawieszenie jest bardzo twarde, a jakość kabiny bylejaka. Chyba pora na jazdę próbną.
2013-02-14 | 09:58
wizualnie nadwozie 5+, wnętrze to 4, wyposażenie/cena to też 4 najwyżej, jeśli właściwości jezdne są na 4-5, oraz potwierdzą się osiągi oraz spalanie, to wychodzi autko na 4+, może 5-
2013-02-16 | 12:53
Podoba mi się, skrócony rozstaw osi wpłynie pozytywnie na manewrowość. Poza tym kombi wcale nie musi być wielkie, jak kiosk ruchu.
Bardzo dobrze dla jakości i niezawodności, że Mazda rozstała się z Fordem.
Cena porównywalna ze Skodą Octavią, więc optymistycznie to wróży dla Mazdy.
2013-02-17 | 20:15
Z octawia... - to przeciez dwa rozne segmenty samochodow.. octawie mozna z astra porownywac i golfem czyli mazda 3 a nie 6.....
2013-02-17 | 23:48
Zarówno ta, jak i poprzednia szóstka to w całości konstrukcja własna mazdy i jedno z niewielu na rynku tej klasy aut produkowane w całości w Japonii.
Tak więc porównania do Octavii są rzeczywiście nie na miejscu.
Mazda ma własną, dość oryginalną technologię, jest niezawodna.. i nigdy nie słynęła z luksusu. W poprzedniej generacji jest OK, ale nic więcej. Tu pewnie będzie podobnie. Za to jest wygodna, praktyczna. Myślę, że to nie jest i nie będzie segment premium. Za to Avensis bije na głowę - silnikowo, zużyciem paliwa, a pewnie i niezawodnością. Toyota swoje VVTi oferuje już dziesiątki lat :) Ciekawe może być porównanie z Accordem, ale tam ceny są niestety gorsze, a jakość wykończenia wnętrza - chyba jednak niższa. No i ten zabawnie mały bagażnik..