mojeauto.pl

Forum motoryzacyjne

Szukaj na forum

O forum

Forum kierowców - Twój samochód - Nissan Qashqai

Twój samochód - Nissan Qashqai

Komentujesz galerię z Autogalerii mojeauto.pl: obejrzyj komentowaną galerię.

Testy mojeauto.pl: Nissan Qashqai

~talen

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-11-16 | 00:42

heh, chciałbym takiego mieć...

strona 1 (z 1) Odpowiedz odpowiedzi wyświetlaj:

~mk

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-12-11 | 13:28

Jeśli masz 160-170 cm wzrostu, jesteś szczupły, a twoja żona i dzieci są równie mali to możesz sie napalać.
Musisz lubić kolor czerwony, bo tak jest podświetlone wszystko wewnątrz i mieć dużo kasy oraz skromne wymagania co do osiągów i kolorystyki wnętrza.

~el-emce

Zgłoś komentarz do moderacji 2007-12-31 | 21:59

Nie jestem profesjonalistką w tematyce motoryzacji, ale ten samochodzik bardzo mi się podoba.
Cóż, jak na dzisiaj, myślę, że jest to bekonkurencyjne autko w swojej klasie na polskim rynku pod każdym względem. Nic lepszego w podobnej cenie nie można kupić. Owszem nie ma sensu porównywać go do aut za niemal półtora- i dwukrotnie droższych. Przymierzam się właśnie do zakupu diselka Qashqai. Sądzę, że dokonałam dobrego wyboru.
A co sądzicie Wy jako wytrawni znawcy "czterech kółek"?
Lena

~Al

Zgłoś komentarz do moderacji 2008-01-15 | 16:11

Uwazam,ze to jest swietny samochod,codziennie na nioego patrze i coraz bardziej mi sie podoba.Zreszta i osiagi ma jedne z lepszych.To jest to na co powinienem sie zdecydowac ,tylko musze sprzedac swojego Space Stara 1.8.GDI.Zachecam wszystkich do kompozycji swojego samochodu.Gratuluje Nissanowi Poland.

~rzemien

Zgłoś komentarz do moderacji 2008-01-22 | 11:51